środa, 1 stycznia 2014

Są takie oczy, których nigdy nie zapominasz.




- Próbowałem wszystkiego, uwierz mi. Alkohol, imprezy, dziewczyny – Luke westchnął cicho i opuścił głowę. – Ale nigdy nie udało mi się zapomnieć. Im bardziej tego chciałem, tym więcej sobie przypominałem.
- Przecież możesz mieć każdą.
- A co jeśli chcę tylko ją?

*

- Już zapomniałam, jak to było … – Alex mruknęła obojętnie, jakby z nutką nostalgii i żalu w głosie.
- Co takiego?
- Jak to było, kiedy pocałunkami przerywał mi w połowie zdania, jak marszczył czoło, gdy coś go dziwiło, jak się słodko rumienił ze wstydu – westchnęła, podnosząc wzrok. –  Jak to było być tylko jego. 







***
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! 

30 komentarzy:

  1. chyba się zaraz rozpłaczę ze szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  2. ktoś w końcu wysłuchał moje modlitwy o dzięki ci za to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo się cieszę z drugiej serii, że sie poryczę ze szczęścia ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jak się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaaaaaaaaaaaaak!!!!
    To najlepszy prezent na Nowy Rok, jaki tylko mogłam sobie zamarzyć.
    Jak mi ich brakowało, toć ja z dziesięć razy to już ten tekst powyżej przeczytałam i dalej nadziwić się nie mogę! :)
    Perfekcja sama w sobie, złotko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ten Nowy rok cudownie się zaczyna :D
    Ale ja się za nimi stęskniłam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze co mogło mi się przytrafić na początek tego nowego roku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wszystkiego dobre, masy dobrych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stęskniłam się:( x

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma lepszej niespodzianki na Nowy Rok :O

    OdpowiedzUsuń
  10. tak tak tak tak asgfdzhygjdfkgkdhlf;hg

    OdpowiedzUsuń
  11. Ala! A by Cię! tęskniłam za tą dwójką, no jak słowo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba płaczę! Tak bardzo się cieszę z drugiej części. Jesteś niesamowita <3 DZIĘ-KU-JE-MY :D - @onlyforlou

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG! O RANY! nawet nie wiesz jak się cieszę, że kontynuujesz tą historię! :) :) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej ale to nie jest żaden żart, prawda? Nie okaże się to być tylko ot takim tekstem, ale zapowiedzią kontynuacji, prawda? Lubisz nas trollować, co? Hahaha wszystkiego najlepszego w nowym roku i dużo weny, szczególnie na to opowiadanie! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ma nie być żartem?

      Usuń
    2. To absolutnie nie może być żart! Wiesz doskonale, jak uwielbiam historię Luke'a i Alex :3

      Usuń
  15. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że zaczęłaś drugą część *-*
    to dopiero początek, a już jest tak awwwwwwwwwww, że I'm dying xdd
    weny życzę, @ohfuckursmile xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa kc za to *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że to oznacza kontynuację.. hmm? tak bardzo się stęskniłam za tą dwójką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaaaaaaaaa !!!*o*
    nie potrafie powiedziec jak bardzo sie ciesze!
    dziękuuuuuje! <3
    @hellomyswaggie

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *4 lata później* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  20. http://www.youtube.com/watch?v=ZuwTY4gqu0Y to mi tu tak pasuje , że... :') *Feels*

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga część zaczyna się idealnie, tak obiecująco ^^
    Już nie mogę doczekać się tej akcji, dorównującej pierwszej serii <3
    Czytam, czytam, nadrabiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwaga, psychiczny żółw wkracza do akcji! Odpalam All Time Low i zaczynam maraton komentowania WTNGD. Możesz się bać. Z góry przepraszam, bo nie skomentuję każdego rozdziału, gdyż ogranicza mnie telefon i chciałabym napisać porządne spójne komentarze, które mają jakieś znaczenie, a przy tym jak telefon mi się zacina i internet odmawia posłuszeństwa mam ograniczone możliwości.

    Zaczynam przygodę z drugą częścią..
    cześć Luke, cześć Alex, tęskniłam

    OdpowiedzUsuń
  23. części druga nadeszłam <3 załamał mnie ten wstęp ,czuję ,ze bdę cierpieć ,ale musze dac radę <3
    moja ciekawość sięga dosłownie zenitu ♥

    @Strooong_69

    OdpowiedzUsuń
  24. Nadal nie mogę się pozbierać po zakończeniu 1 cz

    OdpowiedzUsuń